söndag 15 juni 2014

Rabarbersmoothie

Nu i rabarbersäsong måste jag bara tipsa om denna goding. Ett fräscht och gott mellanmål eller varför inte till frukost eller bara när suget sätter in.
Kaféet på mitt jobb har denna och det var där jag upptäckte den och har fått ett begär efter och dricker den flera gånger i veckan.
Den är jätteenkel att göra själv så nu när jag har rabarber här hemma så har jag gjort den ett par gånger på helgerna.
Endast 3 ingredienser behövs. Det är rabarber, vaniljyoghurt och kanel. Bara att mixa ihop efter eget tycke och smak och sedan njuta! Enkelt eller hur? Mums!

                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...