måndag 6 juli 2009

Gnocchi

Jag har varit sugen på gnocchi så länge nu. Jag har letat och letat i varje affär efter det men ingen har haft det. Jag skäms lite över att jag inte gör egna då det är så enkelt men orken finns inte riktigt där just nu. Efter en arbetsdag så vill man ha nåt som går snabbt så därför letar jag efter klara gnocchi i affären. Så idag gick jag in på NK och där hitta jag dem. Åh va glad jag blev. Passade på att köpa två förpackninar så jag har :)
Sedan passade jag även på att köpa Muttis coctailtomater på burk. Det bästa märket. Så det blev gnocchi med tomatsås och avslutningsvis riven parmesan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...