torsdag 26 februari 2009

Ekolåda


Idag fick jag hem en leverans av Ekolådan. Det är ekologiska grönsaker och frukt som levereras hem till dig. Det finns flera olika lådor att välja bland och varje vecka kan man gå in och se vad det är i nästa veckas lådor. Denna gång beställde jag "baslådan" och jag fick isbergssallad, tomater, gurka, morötter, grön paprika, avocado, broccoli och babyspenat. Allt som jag gillar. Sedan kan man göra tilläggsbeställningar på en massa andra varor. Jag beställde även Saltå kvarns fruktbröd och blev så glad när jag såg att det var bakat även idag. Ljuvligt!
Tyvärr så levererar de inte överallt men gå in på deras hemsida och läs mer om du är intresserad http://www.ekoladan.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...