lördag 20 september 2014

Veckans matlista

Vad veckorna går fort. Tyckte jag la ut en matlista häromdagen. Kom på igår att det var dags igen så satte mig då och gjorde en ny lista åt er :)
Jag hoppas den inspirerar er något att kanske testa något nytt. För mig ger den mycket då jag hittar gamla recept som jag glömt bort när jag letar runt på bloggen.
Så varsågoda, här kommer veckans tips till er.

Måndag: Pasta med sparris & bacon
Tisdag: Zucchiniplättar
Onsdag: Lax i thaisås
Torsdag: Gulaschsoppa
Fredag: Pollo alla diavolo
Veckans söta: Chokladpannacotta med lakritsmarinerade hallon


                                


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...