tisdag 10 januari 2012

Smalfavoriter

God fortsättning!

Nytt år och nya mål!
Många tänker att de ska börja ett hälsosammare år, bland annat jag :) Men jag tänker inte följa några dieter utan äta allt jag tycker om men med måtta. Så därför tänkte jag (efter tips och önskemål) visa några av mina favoriter ur bloggen som jag tycker är smala och goda. Sen har alla sina olika riktlinjer för vad de tycker är bra eller dåligt men då kan man ändra lite i recepten så det passar en själv. Det här är enligt mig bara.

Här kommer några av mina favoriter:



Kycklinggryta med frukt och mandel


Pasta Caprese


Kycklinggryta med mango


Fiskgryta


Lammkebab


Pasta med ugnsbakade körsbärstomater


Kycklingrullar med tomater i balsamvinäger


Sesamkyckling


Auberginelasagne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...