onsdag 27 oktober 2010

KitchenAid

Jag har blivit med kitchenAid! Äntligen! Åh, jag är så glad. Som jag har längtat att få ha en sån hemma i köket. Och nu har jag en röd och fin. Jag gav den till mig själv i försenad 30-årspresent :) Nu står den bredvid min röda nespressomaskin. Ett mycket fint par ihop ;)
Nu vill jag baka!!! :) Jag ser fram emot att baka macarons och slippa stå och vispa äggvitorna med elvispen.

Måste även få förklara varför det har varit tyst här, jag har varit iväg på semester på Cypern och sedan blev jag sjuk (och fortfarande är) men snart kommer det fler inlägg. Så jag har inte glömt bort er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...