fredag 11 september 2009

T.G.I Fridays

Igår efter jobbet hade jag stämt träff med en god vän. En vän som jag inte hade träffat på 2 år! Vi gick i gymnasiet ihop och haft mycket skoj och fuffens ihop, haha :) Sen händer det saker i livet som gör att tiden går så himlans fort. Så igår sågs vi alltså och efter mycket velande så bestämdes det tillslut att vi skulle gå och äta på Fridays. Ni som har följt min blogg har nog märkt att jag har varit där rätt mycket på sistonde. Det har blivit en favorit som alltid funkar. De har så gott plock. Och deras Jack Daniel´s sås är ju heeeelt fantastiskt god. Det är ett HA-begär. Så vi tog in lite olika smårätter. Mätta blev vi garanterat och allt orkade vi inte äta upp.
Den första tallriken bestod av friterad mozzarella, buffalo wings och jalapenos fyllda med cheddarost och sen friterade. Till det tre såser - salsa, blue cheese och nån typ av gräddfil med vårlök. Yummie yummie.


Nästa tallrik - bruschetta med tomat och vitlök. Så j-klarns gott :)


Sista tallriken, Den bästa av dem alla - Friterade kycklingskivor med sesamfrön, friterade räkor och ribs och med den fantastiska Jack Daniel´s såsen att dippa i. Abstinens varning!

Visst ser allt gott ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...