måndag 27 april 2009

Pizza på rulle

Har ni köpt färdig pizzadeg och sås i kyldisken nån gång? Jag har sett dem ligga där men jag har aldrig testat på förräns idag. Blev sugen på pizza så jag tänkte att jag skulle se vad det var. Det var en färdig deg ihoprullad i smörpapper så man behövde bara rulla ut degen direkt på plåten och sen fanns det en liten burk tomatsås med som smaka gott och det var bara att bre ut. Sen var det bara att ha på det man ville ha. Jag hade färska champinjoner, tomater, majs, riven mozzarellaost och prosciutto. Sen in i ugnen i 15-20 minuter och sen var det klart. Supergott! Rekommenderar det och så kan alla välja vad de vill ha på.


1 kommentar:

  1. Visst har jag provat pizzadeg ifrån kyldisken. Den varianten jag har provat var inte med smörpapper. Den låg i ett rör och som man öppnade och vips så poppade degen ut och man kunde rulla ut den på en plåt. Verkligen supersmidigt och den vi provat var riktigt god!

    SvaraRadera

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...