lördag 3 oktober 2009

Fiskbåt

Jag var på stan och gjorde några ärenden idag och kilade sen in på affären där för att handla något till middag. Hade inga idéer alls men så kom jag och tänka på deras fina fiskdisk och gick dit för att se om det fanns nåt där som lockade. Då hade de denna fiskbåt till salu. En aluminiumbåt med massa torsk och lax som delade utrymme med vin, dill, fänkål, purjolök och en bit smör. Tyckte det såg väldigt gott ut och det var bara att köra in den i ugnen på 200 grader i ca 20-30 min. Till detta kokade jag potatis. Det var så mycket i båten att jag knappt orkade äta upp all fisk. Mycket gott!
Nästa gång ska jag göra en egen båt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mongoliska nudlar med färs

Jag älskar nudlar! Det finns så mycket nudlar i olika former och gjorda på olika ingredienser. I asiatiska livsmedelsbutiker så finns det hy...